woensdag 25 januari 2012

Bewust eten on the cheap.

Vandaag laat ik je zien hoe ik, goedkoop en gezond, vegetarische maalijden inplan. Elke woensdag ontvang ik een e-mail van Wakker Dier met alle reclame aanbiedingen van vleesvervangers, biologisch vlees, biologische eieren en zuivel. Ik eet niet altijd kant en klare vleesvervangers, omdat ik ze niet altijd even heerlijk vind. Mijn boodschappenbudget is sinds 1 januari gekrompen naar € 200,- per maand. Aanbiedingen zijn dus een warme welkom en een goedkope manier om zo nieuwe producten uit te proberen. En zie ik iets wat ik lekker vind dan ga ik over op hamster-modus.

Thumbs up if you are a hamster.

Aanmelden voor de Wakkere Winkelaar van Wakker Dier kan hier.


Ik plan maaltijden voor een hele week. Vrijdag is visdag en dat is ook de dag dat ik naar de markt ga voor kaas en groente. Op zondag eet ik een lekker stukje vlees. Door de week haal ik brood bij de bakker. Dit is duurder dan bij de supermarkt maar wel veel lekkerder. En voor de rare ingrediƫnten ga ik af en toe naar een speciaalzaak.

1 opmerking:

Vegas.Love.Gamble zei

Heey yentle, leuke post trouwens..haha de hamster modus..AH hamsterweken deden het ook best wel goed trouwens. ik probeer ook zo goed koop mogelijk te leven... Maar boodschapjes worden steeds duurder :(

vind het knap dat jij je visdag er zo nog kan inhouden ;)