dinsdag 3 december 2013

Never avoid a challenge on the road to success.

Ik heb een zeer handige Youtube channel gevonden voor middelbare scholieren die moeite hebben met het vak scheikunde. Ik weet het, het is niet een makkelijke vak. Maar geloof me, je toekomstige ik zal je zeer dankbaar zijn.  De Youtube channel heet scheikundelessen en is van scheikundeleraar Sieger Kooij.



Altijd handig als je bijvoorbeeld moeite hebt met het berekenen van de molariteit.





Ik ben zelf dol op natuurwetenschappen en ik zou het leuk vinden als meer mensen zich daarvoor zouden interesseren. Trust me, ik weet ook niet alles, ik ben ook geen Einstein.


Meneer Kooij legt de lesstof zo uit dat iedereen het examenvak scheikunde kan leren. Handig om wat algemene kennis bij te spijkeren. Zelf vind ik het belangrijk om mijzelf steeds weer uit te dagen. Daarom wil ik weer een poging wagen om te leren breien.  

Ja, ik ben er zo eentje.

Okay, ik ben een analytische denker maar ik snap geen bal van de brei tutorials op Youtube.:( Someone really needs to show me in 3D how to knit. Mijn doel is om de owlet sweater from Kate Davies design.

Wish me luck.

Geen opmerkingen: