vrijdag 29 juni 2012

3D glasses are so not sexy.

Yesterday I went to see a preview of the movie The amazing Spider-Man. I have never seen the Spider-man trilogy because I don't like Tobey Maguire as an actor. He just can't act in my opinion, the same goes for Julia Roberts and Jason Statham. The movie was quite entertaining. I liked the scene in the library the most, I was focusing so much on the background that I didn't recognise the cameo in that scene. And who said kids nowadays don't get the chance to listen to clasical music.;)
Gisteren heb ik de film 'The amazing Spider-Man' gezien. Ik heb de trilogy nog nooit gezien aangezien ik Tobey Maguire niet kan uitstaan. Zijn stem kan zelfs een kiezelsteen in slaap laten vallen. Ik zat me te vergapen aan de special effects dat ik geen tijd had om Stan Lee op te merken. De scène in de bibliotheek was in één woord episch. Wonderbaarlijk schoon door de muziek en oogverblindend door de achtergrond waardoor ik de details in de voorgrond totaal heb gemist.;) De 3D-effecten waren gelukkig niet al te overweldigend, het was geen Transformers.

The movie was in 3D, so I wanted to borrow the 3D glasses from @dmvdberg. But bff RJ didn't want to feed my stinginess and bought a pair of 3D glasses for me. 
De film is in 3D dus ik wou de 3D bril van @dmvdberg lenen. Bff RJ vond dat ik te gierig en kocht een nieuwe 3D bril voor mij.


It's not that I'm stingy, I just don't like to watch 3D movies. I am still traumatised from he past, back when 3D glasses made me vomit. I even thought of buying 2D glasses cause I knew it would be a matter of time before 3D movies could dominate the cinema.
Het is niet dat ik gierig ben maar ik ben alleen niet zo dol op 3D-films. Toen ik nog kleiner was dan nu heb ik een 3D-film gezien waar ik zo misselijk van werd dat ik er nog steeds de kriebels van krijg. Ik heb er zelfs aan gedacht om een 2D-bril te kopen, een bril die de derde demensie weg filtert. Door Nova Zembla heb ik kennis kunnen maken met de huidige 3D-bril en heb ik besloten het misselijke gevoel aan het begin van de film maar voor lief te nemen.


Long story short, I've accepted the new 3D glasses although they still make me dizzy at the beginning. But I can't accept that they are plain boring. They make me look like a hipster.
Maar er rest nog één obstakel, ik zie er niet uit met een 3D-bril. Ik hoor nu al de opmerking, "Hey 3D-bril waar ga je met Yen naar toe?"Ook zie ik er uit als een hipster.



Or like a dictator.
Of als een dictator.





And they also make me look like Nana Mouskouri.
En ik zie er ook uit als Nana Mouskouri.



That's why I have decided to sexify my 3D glasses. I will show you the result soon.
Daarom heb ik besloten om mijn 3D-bril op te pimpen. Het resultaat laat ik je een andere keer zien.

3 opmerkingen:

Wouter zei

3D brillen zijn awesome. Eindelijk een tukje doen tijdens de film zonder dat degene met wie je bent klaagt. Door de dunne verhaallijn van de films van tegenwoordig is een kwartiertje missen echt niet erg, maar wel super relaxed!

Vegas.Love.Gamble zei

ik vind eigenlijk wel dat de bril je goed staat haha ik heb er zelf ook 1 :D

Dewi ♥ zei

haha grappige post :) bij mij
staat het helemaal voor geen meter XD