woensdag 7 januari 2009

What comes around, goes around.

Some while ago I posted a post about hitchhiking and in the post there was a picture with me posing in front of a car from a guy who offered Majka and me a ride from Utrecht to Weert (NL). A month ago I watched the news and he was on it. He won a price for the best business man with a small company of the year 2008. I was very happy for him cause he really deserves it. He's one of the nicest persons I've met in my
life. He offered Majka and me food and drinks all the time and we had very nice conversations. We declined cause we had our own drinks. We did accept a role of mentos (I'm a sucker for pink mentos -__-).
Een maand terug zat ik het nieuws te kijken met Garfield in de houdgreep. Ineens zag ik een bekende. Herinner je die bericht over liften nog? Daarin stond een foto waar ik voor een bestelbusje stond met als ondertiteling dat ik reclame zat te maken voor het bedrijf van diegene die mij en Majka een lift heeft gegeven. Mijn charmes hebben zeker geholpen. Hij is de vakman van 2008 geworden.:D Hij heeft het verdiend, hij is zo aardig. We hadden een prettig gesprek met hem en hij bood ons de hele tijd eten aan. Voordat hij ons achterliet op een plek waar liften onmogelijk leek, bood hij ons een rol mentos aan voor het geval we langs moesten wachten (en lang wachten deden we). Oma, als u dit leest, ik neem niet van iedereen snoepjes aan. Alleen deze ene keer.;)


Een aardige schilder nodig?
Schildersbedrijf Dari
Tromplaan 9
6004 EL Weert
tel: 06-51041455

Congratulations/Gefeliciteerd Mo. :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Girly,

Nice picture.

Greetings,
Mohammed Dari