zondag 11 maart 2012

And they call it penguin love.

Long story short, one of my bffs has a body of a penguin. So we send cute penguin pictures and penguin videos by e-mail to each other. Since last year I've started to buy stuff with penguins on it for my penguin shaped bff.
Al een hele tijd stuur ik e-mails met foto's en video's met pinguïns naar een bff waar ik de naam niet van noem. Het begon met een grap van zijn broer dat hij op een pinguïn leek. En zo geschiedde het, mijn obsessie voor pinguins was geboren.

Found this little gem at a thrift store.

A few weeks ago I found some cookies ands licorice with penguins on them at the Xenos.
Een paar weken terug vond ik allemaal (vr)eten bij de Xenos met pinguïns op de verpakking. Ze waren leuk voor 1 keer. Want wees nou eerlijk, de spulletjes bij de Xenos zijn meestal niet voor herhaling vatbaar. Ik las op de Wikipedia pagina van Xenos dat de eerste winkels gericht waren op de hippiebeweging. Ik ben stiekem ook een hippie.:) Hippies for life!

Chocolate cookies from Verkade. Not really impressive.

De koekjes smaakten alsof ze al een aantal dagen buiten de kast hebben gelegen. Ze waren niet meer krokant.

Licorice with lemon. It's like Pepsi Lemon, also a bad idea.:/

You might have heard about the Penguin Cam from Discovery Channel. To promote the upcoming BBC documentary Frozen Planet you can watch 300 penguins live on webcam. till April 30. They are so cuuuuuuute.^______^ I love it when they chase each other, shake their tail feathers or just sleep on their big belly.:)
Daarnaast kijk ik al 4 dagen constant naar de Pengiun Cam van Discovery Channel. Om de documentaire Frozen Planet van BBC te promoten, mag de hele wereld 2 maanden lang naar waggelende, slapende, glijdende, poepende en schreeuwende (er is geluid bij het beeld) pinguïns kijken. Mijn favoriet is de macaroni-pinguïn. Niet alleen omdat ze een coole naam hebben maar ook omdat hun haar altijd goed zit.

Happy Feet!:D

The emperor penguin waiting patiently behind its little friends who are going bananas whenever they see a zoo keeper with a bucket of fish. Such gentle penguins.
De keizer pinguïns zijn mega groot vergeleken met de andere kleine pinguïns. Waarschijnlijk denken ze vaak, I'm big in Japan! Ik bedoel, I'm big on Antartica!

Snow hosing time!
De macaroni pinguïns zijn de die hards onder de pinguïns. Ze blijven staan waar ze staan, ondanks al het geweld van de nieuwe lading sneeuw.

P.S.: Thank you Ustream. Thanks to you guys I can watch the penguins on my iPad 24/7. You suck flash.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hehe and you forgot kinder pingui
Joshua Ho

happyrunner zei

We don't have it here.:( but if I find one, I will take a picture of it.;)