maandag 26 maart 2012

Prijzencircus en Air Miles


Waarschijnlijk is het je al opgevallen, het prijzencircus is weer in volle gang. Nee deze post is niet gesponsord, ik schrijf dit uit vrije wil. Ik zal geen musthaves laten zien. Ik weet niet wat de koopjes zijn en ik heb ook geen idee wat je moet inslaan. Wel weet ik dat ik het afgelopen jaar mijn garderobe grotendeels aan het goede doel heb gedoneerd en dat het nu toch te warm wordt voor winterkleding.

10 dagen terug kreeg ik een e-mail van Air Miles. Ja, die bestaat nog. En nee, ik weet niet waar mijn Air Miles kaart ligt. Zo vaak gebruik ik mijn kaart niet. Vroeger, toen we nog de gulden hadden, kreeg je al 100 airmiles bij een zak drop. Nu moet je 5 iPads kopen om hetzelfde aantal punten te krijgen (by figure of speaking ;)). Toch is het niet onaantrekkelijk om mijn pasje op te zoeken. Ik spaar nu nog alleen punten via V&D en jij (50 airmiles per onderzoek). Ik wissel mijn airmiles in voor bioscoopbonnen (950 airmiles per stuk).





Het is geen vetpot maar wat mij toch doet besluiten om niet mijn Air Miles kaart in tweeën te knippen, de V&D VIPkaart.

Meld je hier online aan voor 7 april en ontvang 200 Bonus Miles.

In de e-mail van Air Miles werd een VIPverkoopavond bij de V&D aangekondigd, deze avond was op 21 maart jongstleden. 50% airmiles korting op bijna het hele assortiment. Ik heb deze avond helaas moeten missen. Ik heb tijdens het Prijzencircus een verlaat verjaardagscadeau gekregen. Deze had dus voor de helft van de prijs ingekocht kunnen worden. Ondanks dat het een cadeau was, let ik ook op de centjes van mijn vriendjes en vriendinnetjes.

Hierbij een kans om het bedrag van jouw Prijzencircusaankoop (tot € 450,-) terug te winnen.



Prijzencircus tot 7 april 2012 bij de V&D.

2 opmerkingen:

Vegas.Love.Gamble zei

Maar yennie, de V&D kaart is tegenlijk een airmiles kaart hoor..Tina heeft hem ook :)

happyrunner zei

Ja dat weet ik, maar met een airmileskaart alleen heb je niet de voordelen van een VIPkaart (speciale koopavonden voor VIPklanten, korting, etc ...). En om nou 15 kaarten rond te zeulen is ook geen pretje. Heb je jouw Air Miles al aan jouw bonuskaart gekoppeld?